md.appm50.ir

کد خبر: ۲۹۵۲۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج:

پیام شهدا باید بیشتر به جامعه و جوانان منتقل شود

 
 
 
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: باید تلاش کنیم که پیام شهدا به جامعه و جوانان بیشتر منتقل شود و آنها بیشتر با شهدا و حماسه‌ها آشنا شوند و با سبک زندگی آنها انس گیرند.
سردار عبدالرضا آزادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در جلسه شورای سیاستگذاری دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در شیراز، ضمن قدردانی از اقدام انجام شده در استان فارس در زمینه جمع‌آوری و سرگذشت پژوهشی گفت: این خواست رهبر معظم انقلاب نیز بود و ایشان سال گذشته روی این مسئله بسیار تاکید کردند که با خانواده، همرزمان و نزدیکان شهدا که در قید حیات هستند گفت‌وگو شود.
وی ادامه داد: اینها میراث معنوی ما هستند و این یک اتفاق خوب و منحصر به فردی است که در استان فارس عملیاتی شده است.
سردار آزادی اظهار کرد: یکی از راهکارها این است که تلاش کنیم اقشار مختلف خودشان درگیر موضوع شهدا شوند از جمله جامعه دانش‌آموزی با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس نیز هستیم.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج متذکر شد: باید دید که آیا برگزاری یادواره در مدارس کافی است یا می‌توان راهکارهای دیگری هم اتخاذ کرد که تمام جامعه دانش‌آموزی استان یا جامعه اصناف و جامعه هنری را به نوعی درگیر کار شهدا کنیم. بازسازی دیجیتال تصاویر شهدا نیز یک اقدامی است که برای تاریخ استان فارس می‌ماند و همه جامعه هنری می‌توانند از این اقدام استفاده کنند.
سردار آزادی افزود: بحث جریان‌سازی و اینکه اقشار مختلف به‌جز با برگزاری یادواره‌ها و اجلاسیه‌ها، ذهنشان درگیر کار برای شهید و پیام شهید شود نیز بسیار ضروری و مهم و در عین حال قابل انجام است.