md.appm50.ir

کد خبر: ۲۹۵۷۸۵
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷

۹۲ درصد بینندگان یک برنامه مخالف «وفاق با مجرمان» هستند (اخبار ادبی و هنری)

 
 
۹۲ درصد بینندگان برنامه تلویزیونی «به اضافه یک» با شرکت در نظرسنجی این برنامه، وفاق ملی را با افراد و گروه‌هایی که سابقه مجرمیت و اقدام علیه منافع ملی دارند، امکان‌ناپذیر دانستند و با آن مخالفت کردند. در قسمت اخیر این برنامه، در بخش نظرسنجی از بینندگان سؤال شد؛ «آیا وفاق ملی با افراد و گروه‌هایی سابقه مجرمیت و اقدام علیه منافع ملی دارند، امکان‌پذیر است؟»
۸ درصد از شرکت‌کنندگان، موافق وفاق با گروهی بودند که سابقه جرم و اقدام علیه امنیت ملی داشته‌اند اما ۹۲ درصد دیگر وفاق با چنین افراد و گروه‌هایی را ناممکن دانستند.
«به اضافه یک» در برنامه دوشنبه ۲۶ شهریور ماه که به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش شد، شعار «وفاق ملی» و انتصابات خبرساز اخیر در دولت چهاردهم را مورد بحث
قرار داد.
مهدی فضائلی تحلیلگر مسائل سیاسی و عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، مهمان این قسمت از برنامه، با دانشجویان طیف‌های مختلف سیاسی به بحث و مناظره پرداخت. مباحثه میان دانشجویان در موافقت یا مخالفت با موضوع، دقایقی جنجالی را به دنبال داشت.
این بحث‌های جنجالی به پشت صحنه برنامه نیز کشیده شد و مهمانان بعد از پایان پخش زنده، ساعتی بیشتر درباره بایدها و نبایدهای دولت در انتصابات مناظره کردند و نظرات یکدیگر را شنیدند.
«به اضافه یک» برنامه گفت‌وگو محوری است که با پرداختن به موضوعات پربحث و داغ روز، فرصتی برای شنیدن صدای فعالان دانشجویی در کنار مواضع کارشناسی فراهم کرده است.