md.appm50.ir

کد خبر: ۲۹۵۷۹۶
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳
معاون شهردار:

رکورد سال گذشته تولید آسفالت در شهرداری تهران شکسته شد

 
 
 
معاون شهردار تهران از عبور میزان تولید آسفالت از مرز
۱.۱ میلیون تن در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری شهر،‌ هادی حق‌بین با همراهی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و مدیران کل حوزه معاونت، از سه کارخانه آسفالت در شادآباد تهران بازدید کرد. وی در ابتدای این بازدید ضمن تقدیر از زحمات کارکنان در حوزه تولید آسفالت گفت: نهضت تولید بیش از ۱.۵ میلیون تن آسفالت سال ۱۴۰۲ در شهرداری تهران، حاصل زحمات بی‌وقفه و هماهنگی تنگاتنگ و مستمر یک تیم توانمند بود.
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با اشاره به افزایش تولید آسفالت در ۶ ماه ابتدائی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: با وجود ثبت رکورد تولید آسفالت در سال گذشته، عبور میزان تولید از مرز ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تن در ۶ ماه نخست سال جاری، حاصل زحمات بی‌وقفه همکاران بخش‌های صف و ستاد معاونت فنی و عمرانی بوده است. عملکردی که کارکنان کارخانه‌های آسفالت نقش مهمی در تحقق آن داشتند و فرصتی مغتنم برای قدردانی و حضور در میان شما بود.
حق بین، رکوردشکنی آسفالت مرهون هماهنگی میدانی و مدیریت در بخش‌های مختلف معاونت فنی و عمرانی، تلاش سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، هماهنگی و انسجام در پیش‌بینی اعتبارات، تأمین منابع مالی و مواد اولیه، تقویت‌ زیرساخت‌های تولید از جمله خرید و بهینه‌سازی کارخانه‌های آسفالت و نظارت و مدیریت بر روند تولید و اجرای آسفالت برشمرد.