md.appm50.ir

کد خبر: ۲۹۵۸۰۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
دشمن غیرقابل اعتماد
 کاربری نوشت: «آن روز که رهبری گفتند واکسن‌های کرونای آمریکایی وارد نکنید همین اراذل کف مجازی به سخره و ریشخند سرنوشت ما را آلت دست کینه‌های کودکانه‌شان کردند. امروز که می‌بینیم حتی با یک پیجر ساده هزاران نفر را ترور می‌کنند، به حکمت آن پیر خردمند واقف می‌شویم. به هیچ چیز این دشمن اعتماد نیست.»
تروریست‌های پررو!
 الهام عابدینی با انتشار این تصویر نوشت: «یک کانال به اصطلاح خبریِ صهیونیست‌ها با تعداد دنبال‌کننده بالا می‌نویسه «الان زمان بمباران بیمارستان‌های لبنانه چون اعضای حزب‌الله و خانواده‌هاشون آنجا هستند.»؛ رسما تروریست هستند و ابایی هم از گفتنش ندارند!»
«حصر» لطف نظام به سران فتنه
 عطیه نجاری: «[حصر لطف نظام بود به سران فتنه]؛‌ ای کاش اصلاح‌طلبان و مطالبه‌گرهای رفع حصر این جمله رو مثل قرص روزی ۳ بار بخورن؛ مگر میشه ۸ ماه کشور رو به آشوب بکشی، این‌همه اموال عمومی تخریب کنی، جوان مردم رو کشته یا زندانی کنی، بعد بدون محاکمه راست راست توی مملکت راه بری؟!»
«بهشت» جایگزین «مدرسه» شد
 نیره نوری با انتشار این تصاویر نوشت:
«کی گفته اسرائیل به غیر نظامیا کاری نداشته و فقط هدفش نیروهای حزب‌الله بوده؟! فاطمه و محمد دانش‌آموزانی که به جای مدرسه راهی بهشت شدن.»
وقتی جنایتکاران کم می‌آورند
 عبدالله گنجی: «صدام وقتی در دوران دفاع مقدس کم آورده بود و بصره و جاده بغداد-بصره تهدید می‌شد، شهرها را می‌زد، مدارس و میادین فوتبال را می‌زد، از سلاح شیمیایی و میکروبی استفاده می‌کرد، چیزی از انسانیت باقی نگذاشته بود. حکایت امروز صهیونیست‌ها دقیقا شبیه اوست. حتی قادر به حفظ ظاهر هم نیستند.»
مفاهیم و تصوراتی که بی‌اعتبار شد
 صادق نیکو: «تو این مدت فقط حقوق بین‌الملل بی‌اعتبار نشده. خیلی مفاهیم و تصورات گسترده‌تری بی‌اعتبار شده که تا پیش از این بهش باور داشتیم! بعد از ماجرای امروز لبنان دیگه از هیچ خرابکاری و ضربه‌ای نباید تعجب کنیم.»
برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی
 محمد کشوری: «اگر لبنان گوشی همراه نیروهای شبه‌نظامی اسرائیل را در حالی‌که در کوچه و بازار در حال امور روزمره بودند منفجر می‌کرد و حتی یک نفر کشته می‌شد از صد جای سازمان ملل و غیر ملل صدا بلند می‌شد که این جنایت و ترور است. قانون دنیا را زورمندان نوشته‌اند، برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی...»
آقا جلال باشرف
 کاربری نوشت: «پیکر مطهر آقای جلال اسدی، هموطنی که 150 نفر را از مرگ حتمی نجات داد و در آتش سوخت روی دست مردم بجنورد تشییع شد؛ اقدام او بی‌نظیر بود؛ پدیده‌ای که اگر در هر کجای دیگر رخ داده بود تیتر یک تمام شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های دنیا می‌شد؛ ایران به داشتن چنین انسان‌های باشرفی افتخار می‌کند.»
وفاق حاصل شد؟
 مسلم معین: «فردی که نه به جمهوری اسلامی را در توئیتر پین کرده و به حاج قاسم سلیمانی بدترین هتاکی را داشته و از دانشگاه اخراج شده بود ظاهرا با خواست وزیر بهداشت به دانشگاه برگشته و در اولین اقدام خواستار کم شدن شر دولت پزشکیان و استبداد دینی شده! وفاق حاصل شد؟»